Międzyszkolny Konkurs Ekologiczno Recyklingowy „Recykling w użyciu codziennym” pod Patronatem Burmistrza Dzielnicy Mokotów !!!przedłużony termin oddawania prac!!!
Świetlica przy SP 103 informuje, że Międzyszkolny Konkurs Ekologiczno Recyklingowy
„Recykling w użyciu codziennym” pod Patronatem Burmistrza Dzielnicy Mokotów
został przedłużony do 29.04.2021r.
Międzyświetlicowy ekologiczny konkurs recyklingowy „Recykling w użyciu codziennym” Edycja IX – 2021
Regulamin
Organizator:Świetlica przy Szkole Podstawowej nr 103 w Warszawie, ul. Jeziorna 5/9.
Cele konkursu:
- kształtowanie postaw proekologicznych oraz poczucia odpowiedzialności za najbliższe otoczenie;
- rozwijanie świadomości ekologicznej uczniów;
- kształtowanie wrażliwości uczniów na potrzeby ochrony środowiska;
- popularyzacja dziecięcej twórczości technicznej;
- pobudzanie wyobraźni i kształcenie inwencji twórczej u dzieci;
- integracja wychowanków świetlic szkół podstawowych dzielnicy Mokotów;
Ogólna informacja o konkursie: Konkurs adresowany jest do dzieci szkół podstawowych, które uczęszczają do świetlicy szkolnej. Obejmuje następujące grupy wiekowe:
I grupa – klasy I-II
II grupa – klasy III-IV
Konkurs polega na wykonaniu pracy plastyczno-technicznej z odpadów (butelek plastikowych, folii, papieru, kartonu, sznurków, baterii, itp.) we wskazanych niżej kategoriach. Mogą to być własnoręcznie wykonane: zabawki, kukły, ekoludki, biżuteria, wyposażenie domu, stworki, zwierzęta, elementy dekoracyjne oraz fantazyjne. Następnie wykonanie przygotowanej pracy zdjęcia lub nagrania filmu jeśli jest taka potrzeba. Na zdjęciach nie powinno być postaci ze względu na brak możliwości uzyskania zgody tych osób na rozpowszechnianie wizerunku.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty w następujących kategoriach:
- Klasy I-II – „Ekośmieciak – mały strażnik przyrody”
- Klasy III-IV – „Zrób coś twórczego z odpadu starego”
Warunki uczestnictwa w konkursie:
- Prace mają być wykonane indywidualnie przez uczniów;
- Technika pracy dowolna, forma przestrzenna, wymiary dowolne;
- Jeden autor może nadesłać kilka fotografii jednej pracy przedstawiającą wykonana pracę o preferowanych parametrach: plik w formacie JPG, rozmiar do 5MB.
- Lub zamiast fotografii uczestnik konkursu może przesłać krótką prezentację składającą się z etapów wykonywanej pracy w formie zdjęć lub krótką video prezentacją (do 1 min) prezentującą efekty końcowej pracy konkursowej.
- Nadesłane fotografie muszą w całości stanowić własność uczestnika.
- Do każdej pracy należy dołączyć skanem metryczkę z czytelnym opisem ( drukowanymi literami) zawierającym następujące dane: tytuł pracy ( np. „Magiczny stoliczek”), imię i nazwisko autora, klasa, nazwa i adres szkoły, e-mail oraz telefon kontaktowy, imię i nazwisko opiekuna przygotowującego ucznia do konkursu wraz z wymaganymi zgodami – Załącznik nr. 1
- Każda szkoła może nadesłać dowolną liczbę zdjęć prac;
- Zdjęcia prac zgłoszonych do konkursu przechodzą na własność organizatora, następnie ulegają zniszczeniu i segregacji .
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację zdjęć prac na stronie internetowej szkoły organizatora (wraz z imieniem dziecka i nazwą szkoły) oraz na prezentację prac podczas rozdania nagród ;
Przy ocenie i nagradzaniu prac brane będą pod uwagę:
- samodzielność wykonania;
- estetyka i trwałość pracy;
- oryginalność, pomysłowość;
- ogólne wrażenie artystyczne.
Termin i miejsce składania prac:
29.04.2021r.-zakończenie konkursu.
30.04.2021 r.– zebranie jury i rozstrzygnięcie konkursu.
05.05.2021 r. – ogłoszenie wyników.
Od 10.05 .2021 – odbiór nagród.
Zdjęcia lub film pracy wykonanej zgodnie z powyższym regulaminem do 16.04.2021 r. można nadesłać drogą mailową na adressp103@edu.um.warszawa.pl
W związku z sytuacją epidemiologiczną terminy mogą ulegnąć zmianie .Za co z góry przepraszamy.
Kontakt
Osoby do kontaktu w przypadku pytań odnośnie konkursu: p. Dorota Włodarczyk – tel. 505 228 837 lub e,mail sp103@edu.um.warszawa.pl
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród:
Komisja konkursowa powołana przez organizatorów dokona oceny prac i przyzna nagrody w dwóch grupach wiekowych. Laureaci konkursu (I, II, III miejsce i wyróżnienia) otrzymają nagrody oraz pamiątkowe dyplomy. O wynikach konkursu powiadomimy telefonicznie lub mailowo w dniu ogłoszenia wyników, najdalej dzień po ogłoszeniu wyników. Informacja ta również ukaże się na stronie internetowej naszej placówki.
Informacje dodatkowe
- Prace niezgodne z regulaminem nie będą brane pod uwagę.
- Rozstrzygnięcie konkursu jest ostateczne (od werdyktu nie przysługuje odwołanie).
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie rozstrzyga Organizator.
Zapraszamy do wspólnej zabawy.
Koordynatorzy konkursu